TARGI NATURA FOOD I BEECO - FOTORELACJA

W dniach 13.10 - 15.10 w Łodzi odbyły się Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej Natura Food oraz BeEco. Wydarzenie to było świetną okazją do zapoznania się z ofertą wystawców oraz poczynienia zakupów. My odwiedziliśmy targi w piątek i byliśmy zachwyceni! Dzisiaj krótka relacja wraz z opisem i recenzją produktów które zakupiliśmy. Chcecie wiedzieć co dobrego można było zjeść i zobaczyć na targach?
Zapraszam do lektury! 



Targi zachwyciły nas bogactwem wszelakich produktów. 3 godziny, które spędziliśmy spacerując między stoiskami, umknęły nam w błyskawicznym tempie. Można tu były znaleźć niemal wszystko, no ale takie w końcu było przesłanie targów. Produkty naturalne, roślinne, zdrowe, lokalne ale także te ze świata. Łączyło je jedno - pasja z jaką zostały stworzone i troska o środowisko. Podczas przechadzki miałam okazję porozmawiać z niekórymi wystawcami na temat ich produktów i powiem wam jedno: ci ludzie naprawdę wkładają serce w to co robią! Ale zobaczcie sami co udało mi się uchwycić na zdjęciach. 


Jednym z pierwszych stanowisk które odwiedziliśmy był sklep Kreta24.pl - tutaj można było zakupić produkty prosto z Krety między innymi oliwę z oliwek, znakomite herbaty, pyszną chałwę, której można było spróbować i wiele innych. 
Tutaj mieliśmy okazję posłuchać na temat urządzenia, które przywraca wodzie jej pierwotną strukturę molekularną, co oznacza że woda przefiltrowana przez to urządzenie jest zdrowsza. Technologia ta nosi nazwę Active Water i wykorzystywana jest niemal wszędzie: w hotelarstwie, gastronomii, sadownictwie, ogrodnictwie, jak również w przemyśle kosmetycznym czy w aquaparkach i uzdrowiskach.
Więcej informacji uzyskacie na stronie HarmonyH2O.com


Na targach można było nabyć różnego rodzaju suplementy diety, witaminy i produkty z grona superfood. Wszystkie oczywiście certyfikowane i organiczne. Na największą uwagę moim zdaniem zasługują 3 poniższe firmy, które sama znam i korzystam z ich produktów:
Aurospirul - organiczne suplementy z Indii
Viridian - suplementy przyjazne weganom
Dr.Jacobs - suplementy i witaminy

Jeden z najciekawszych wystawców moim zdaniem. Domowa mini szklarnia, którą widzicie na zdjęciu, została stworzona przez firmę GreenFarm. Zwróciła moją uwagę, ponieważ uprawa roślin nie wymaga gleby, drogich nawozów ani ulepszaczy. Czysta hydroponika. Jako, że jestem miłośniczką roślin, domowa mini szklarnia ląduje na mojej liście MUST HAVE w domu!
Więcej o domowej szklarni możecie dowiedzieć się ze strony Green-Farm.pl







Spośród sprzętów gospodarstwa domowego na uwagę zasługuje wyciskarka do soków firmy Kuvings. Podczas prezentacji mieliśmy okazję spróbować wyciskanych z niej soków, między innymi mieszanki z marchwi, selera naciowego, jabłka i pomarańczy oraz z kapusty czerwonej, jabłka i marchwi. Oba soki były przepyszne, a sama wyciskarka bardzo wydajna. Prezentowany model nosił przekorną nazwę 500+ i był dedykowany dla dzieci. Wyciskarka dawała czysty sok, bez miąższu i żadnych paprochów, za czym dzieciaki nieszczególnie przepadają. Jeśli o mnie chodzi uważam, że produkt jest rewelacyjny.
Więcej o wyciskarkach możecie poczytać na stronie producenta Kuvings.net.pl

Produkty polskiej firmy Vianek były mi znane już od dawna, lecz dopiero na targach miałam możliwość zachwycić się bogactwem ich oferty. Nie obyło się oczywiście bez zakupów, ale o tych za moment ;)
Vianek.pl/

Markę Intenson kojarzyłam głównie z oleju kokosowego, którego używam w kuchni do smażenia. Firma dostarcza na polski rynek także szeroką gamę innych produktów spożywczych takich jak zioła, nasiona, pestki i oleje.
Intenson.pl/





Na powyższym zdjęciu widzicie autorkę pysznego bloga Zapach Apetytu. Na targach wcieliła się w rolę sprzedawcy, a produkty jakie miała do zaoferowania to: pasty warzywne, domowe przetwory, dżemy o wdzięcznych nazwach: Sekretny Ogród, Ognista Salsa czy Kraina Zmysłów :) Wszystko zdrowe, naturalne i niezwykle smaczne (sprawdzone!). Firma nazywa się Eterno, a jej produkty możecie znaleźć na stronie Eterno.pl
Herbatki firmy Dary Natury urzekły mnie swymi nazwami. Tutaj każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Były herbatki dla nerwusów, dla pracusiów, na chrypkę, dla serduszka, a także herbatka jelitowa, przy alergii i wiele innych. Panowie również mieli w czym wybierać np. herbatka Rasputin dodaje męskiego wigoru, a Pitagoras wspomaga koncentrację. Tutaj także dokonaliśmy niewielkich zakupów. 


Marka oferuje nie tylko herbatki, ale soki np. z jarmużu, sosy z papryki czy domowe pesto również z jarmużu.
Pełną ofertę znajdziecie na stronie DaryNatury.pl

Na targach nie mogło zabraknąć czegoś dla mięsożerców. Wędliny własnej produkcji, przetwory a także catering np. weselny. 



oraz wiejskiego pieczywa :) 


A oto zakupy: 

Produkty Vianka, prócz nich otrzymałam jeszcze całą masę próbek.





Magiczne herbatki od Dary Natury.
Chciałam kupić jeszcze herbatkę dla nerwusów, ale jeden nerwusek chciał mnie udusić :P 

Miód wiekolwiatowy z dziką różą - smakuje obłędnie!
Oraz suplement diety Ashwagandha. Więcej o działaniu ashwagandhy możecie przeczytać tutaj: 
Super zioła - suplementy.

Serek Bryndza z prawdziwym chlebem razowym

Osobiście jestem zachwycona wszystkimi produktami. Chleb przypomniał mi nieco dzieciństwo na wsi, a serek w smaku przypominał góralski oscypek. Nie wypróbowałam jeszcze wszystkiego, lecz jestem pewna, że zarówno kosmetyki jak i herbaty czy ashwagandha spełnią moje oczekiwania. Co do kosmetyków Vianka - są to produkty naturalne dedykowane osobom w każdym wieku i o każdym typie cery. Także wszyscy znajdą coś dla siebie. 
3 godziny to było zdecydowanie za mało aby zwiedzić całe targi, zasmakować wszystkich pyszności i zapoznać się z ogromem produktów i usług. My niestety nie mieliśmy więcej czasu - a przyjechaliśmy aż z Torunia specjalnie na to wydarzenie. Dlatego już dziś zapraszam was na kolejną edycję targów NaturaFood beECO w Łodzi! Rezerwujcie weekend w październiku 2018. Nie może was tam zabraknąć! 





P.S. Wpis całkowicie subiektywny, nikt mi nie zapłacił za reklamę ;) 


Spodobał Ci się wpis? Polub na facebook'u i udostępnij znajomym! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ŻYJ ZIELONO , Blogger